Oldalak

2010. március 8., hétfő

Második alkalom

A következő alkalommal kaptuk 50 db feladatból álló listát, ami elég ijesztő volt főleg hogy ezt a két nap alatt szerettük volna teljesíteni.
A feladatok során viszont egyre több hasznos dologgal találkoztunk az első ilyen volt a google maps naptár készítése amit nagyon jó dolognak tartok... el is kezdtem a saját naptáramat készíteni amelyben az ismerősök szülinapját és névnapjait gyűjtöttem össze, mert ez nálam mindig el felejtődik ... és így legalább valaki (valami) (és nem az ünnepelt) figyelmeztet rá.
A következő feladat a térkép beillesztés volt a blogunkba, amely hasonlóan nagyon hasznos dolog.
Csapatmunka megoldásához is tanultunk egy nagyon jó web 2-es alkalmazást a docs.google-t ezt régebben már én használtam főiskola alatt, amikor csoport munkában kellett pár feladatot megoldanunk.

Végre megértettem azt is hogy mi az a sárga kis ikon, amit rss-nek neveznek...
Ami még nekem nagyon tetszett és valószínű későbbiekben is hasznát fogom venni az a netvibes, nagyon tetszik hogy minden egyben egy helyen és nekem több oldalt néznem mert minden egybe egy helyen van :)
A Twitteről hallottam már előbb is de akkor sem keltette fel a figyelmemet, jó tudod hogy van ilyen de nem sok fantáziát láttok belőle.
A picasaweb.google ahogy a programot én szívesen használom szerintem egy nagyon jó kis szolgáltatás..
Nagyon sok újdonság jutott erre a két napra még most is nehéz megemészteni de ezek tényleg nagyon jók hogy vannak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése